دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

جلسه پرسش و پاسخ مدیران بیمه دانا

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۹/۶ | 
جلسه پرسش و پاسخ مدیران بیمه دانا با رابطین رفاهی و مالی دانشگاه و سایر کارکنان در تاریخ 5/9/97 در سالن شماره 2 مرکز همایش های رازی برگزار گردید. در ابتدای جلسه مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در خصوص فرآیند انتخاب بیمه گر جدید (شرکت مجری) و مصوبه هیئت رئیسه محترم دانشگاه درخصوص طرح بیمه سلامت همگانی توضیحاتی ارائه نموده و در ادامه مشاور بیمه ای دانشگاه طرحهای بیمه سال جدید را تشریح و به سوالات رابطین پاسخ دادند. در انتهای جلسه جناب آقای بهجت منش مدیر شرکت پیشگامان دانا (مجری قرارداد) به همراه سایر همکاران خود در حوزه های بیمه عمر، مسئولیت و درمان پس از ارائه توضیحات کوتاهی به پاسخگویی به سوالات حاضرین و رفع ابهامات آنها پرداختند. مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی ضمن تاکید بر پرداخت منظم و سریع خسارتها (حداکثر دو هفته ) بر اجرای موارد ذیل تاکید نمودند.
  1. جلسات پرسش و پاسخ با مسئولین بیمه دانا جهت رفع مشکلات بیمه شدگان بصورت فصلی برگزار گردد.
  2. نماینده بیمه بصورت دوره ای با هماهنگی دانشگاه و با اطلاع قبلی به مراکز مراجعه و پاسخگوی اعتراضات احتمالی بیمه شدگان باشند.
  3. گروهی متشکل از رابطین رفاهی و مالی، کارشناسان اداره رفاه دانشگاه در فضای مجازی توسط شرکت مجری تشکیل تا پاسخگویی به سوالات و مشکلات با سرعت بیشتری صورت گیرد.
  4. یک نفر ON Call جهت هماهنگی برای دریافت معرفینامه در ساعات غیر اداری برای مراکزی که آنلاین نمی باشد معرفینامه گردد.
  5. تعدادی از بیمارستانهای پر متقاضی اعلام شده از طرف دانشگاه نیز به لیست به بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه دانا اضافه گردد.


 


CAPTCHA code

دفعات مشاهده: 683 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر